So7ba CoOL
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

عندنا كل حاجة صور اغانى افلام مسرحيات ضحك فرفشة الغاز وكمان العاب

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

مرتضى منصور : أنا رئيس مصر القادم

كاتب الموضوعرسالة
بنوتهـ لاسعـهـ
عضو مشارك
عضو مشارك
بنوتهـ لاسعـهـ

مرتضى منصور : أنا رئيس مصر القادم  Empty
مُساهمةموضوع: مرتضى منصور : أنا رئيس مصر القادم    مرتضى منصور : أنا رئيس مصر القادم  Emptyالجمعة يوليو 29, 2011 7:41 pm

مرتضى منصور : أنا رئيس مصر القادم  20110727034740_People_talk_Photo2

أعرب المستشار مرتضى منصور عن ثقته الكاملة في أنه سيصبح الرئيس القادم لجمهورية مصر العربية في انتخابات الرئاسة المقبلة ودلل على حب الشعب المصري له بأنه لا يستطيع السير في الشوارع لأن المواطنين يرغبون في التصوير معه متهما أنصار البرادعي بتقطيع صوره من الشوارع.
واستنكر منصور خلال مشاركته في برنامج 90 دقيقة على قناة المحور الثلاثاء الهجوم على اللواء محسن الفنجري عضو المجلس الأعلى للقوات المسلحة بسبب إشارات إصبعه في الخطاب الأخير قائلا: "هما زعلانين من الفنجري ليه ؟ هو مش صباع الفنجري ده هو اللي حيا الشهداء وهو اللي حارب في حرب أكتوبر ولا أنتوا بتقسموا بمزجكوا!!؟"، وشدد منصور على احترام الجيش لأنه "هو اللي حمانا".
وانتقد المرشح الرئاسي المحتمل حسبما اوردت صحيفة الشروق أداء حكومة الدكتور عصام شرف وقال: "هو عصام شرف عمل إيه من ساعة ما مسك الوزارة إلغاء التوقيت الصيفي تجميد محافظ قنا وقفل مسجد النور"، مضيفا: "رئيس الوزراء واللي حواليه قرفونا".
ونفى منصور علاقته بموقعة الجمل قائلا: "اقسم بالله العظيم أنا لا اعلم بموقعة الجمل إلا يوم الحادث بالليل هعمل اعتصام لان اللي بيحقق معايه هو كمان متهم في نفس القضية لازم يحقق معاه ذي ما أتحقق معايا".
وأضاف: "لا يوجد حاجة اسمها تباطؤ في المحاكمات لازم القضاء يأخذ وقته في المحاكمات هو القضاء ده توك توك عاوزينه يمشي بسرعة".

مرتضى منصور : أنا رئيس مصر القادم
صفحة 1 من اصل 1